torsdag 27 december 2012

27 december - Amaryllisen utslagen



Nyss utslagen Amaryllis


6 kommentarer:

  1. Hejsan Birgitta
    Å en sådan vacker Amaryllis har aldrig sett en sådan-bara enfärgade.
    Önskar dig en god fortsättning Och Ett GOTT NYTT ÅR
    Kram Maj-Lis /majsan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maj-Lis, jag önskar dig Ett Gott Nytt År
      Kram Birgitta !

      Radera
  2. God kväll, Birgitta!
    Amaryllis är ett tacksamt fotoobjekt och numer finns det så otroligt många vackra färger. När jag växte upp fanns bara röda. Din är väldigt vacker och så roligt att du får fler blommor att njuta av.
    På tal om vackert så är ditt Julkort underbart fint. Har tagit mig friheten att lägga ut det på min gåvosida med länk hit så att fler kan se det. Mitt julkort finns både i min dagbok samt på min gåvosida om du också lägger ut kort, så är du välkommen att hämta det.
    Nu är gåvosidan nästan helt fullmatad med kort av alla de slag som förr i tiden ínnan bloggarna fanns och vi skickade kort till varandra stup kvarten.

    Passar på att önska dig ett riktigt Gott nytt År 2013 med god hälsa framförallt.

    Varm kram, Agneta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Agneta, ja den blev fin med sina färger.
      Ska gå in och titta på din gåvosida och dagbok.
      Jag önskar dig Ett Gott Nytt År!
      Kram Birgitta

      Radera
  3. Kikar in för att önska dig ett riktigt gott nytt år & tacka för vänskapen i det gågna året. Krameli kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Bettan, jag önskar dig detsamma
      Kram Birgitta

      Radera