onsdag 11 januari 2012

11 januari

Gick upp 6.30, regn och blåst, varit ute på en kort promenad med stavarna, den lilla snö som kom förra natten har regnat bort och det är + 4,3 grader.
Jag ska till Karolinska idag och träffa en sjukgymnast, har en nerv i kläm i nacken.
Får se ifall det blir några foton idag.


Utsikten från 7 tr. Neurokirurgiska på Karolinska sjukhuset idag, jag ska bli kallad till kirurg inom 3 månader för ett läkarbesök.


Konst i SL,s vänthall för busstrafikanterna vid Danderyds sjukhus.


Amaryllisen växer för varje dag, fick den på Julafton.




4 kommentarer:

  1. Jösses ska det ta så lång tid innan du får träffa läkaren!
    Skulle du inte göra några rörelser?
    Jag får hålla på med några nya varje vecka blir snart knäpp (are) :-)
    Kram Annkila

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag ska fortsätta hos sjukgymnasten där jag går sen några veckor tillbaka.
      Tycker inte att jag känner någon bättring alls, bara för stunden när jag har varit där.
      Kram Birgitta

      Radera
  2. Usch då det lät ju inget vidare det där med din nerv som sitter i kläm =(. Hoppas verkligen att det inte ska ta hela 3 månader innan du ska komma till läkarn.
    Kramis Bettan "Grafik Bettan"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det är så jobbigt, armen o fingrarna domnar, jag hoppas det går fortare att få komma till läkare, inte nog med det jag har, så krånglar min rygg på morgonen, har svårt att gå o sitta, en nerv i kläm där också :-((Så det blir nog ingen mer dator idag.
      Kram Birgitta

      Radera